Marjinal_Anne2 Merhabalar biz topuk kanı verdik bugün aradılar bir daha almak istediklerini söylediler 2.kez korktum açıkçası var mı başına gelen 🙏🏻😢😢
Halilmert Marjinal_Anne2 2 kez alınıyor diye biliyorum zaten canım benim bebeğim küvezde kaldı alınırken yoktum yanında ama iki kez alındı diye biliyorum sistem öyle sanırım artık
Lavin25 Marjinal_Anne2 normalde ilk doğduğunda hasteneden 10 gün sonradan sağlık ocağından alınıyor sonuçta 20-25 gün içinde çıkıyormuş. Herhangi bir durum yoksa aramıyorlar ve ikinci bir kez istemiyorlar fakat ikinci kez istemeleri her zaman bir problem teşkil etmez bazen tedbir amaçlı bazen de uygun koşullarda saklanmadıgı için hatalı sonuçlar için tekrar çağrılıyor olabiliyorsunuz. İçinizi ferah tutun sağlıkla büyüsün Yavrunuz❤️
Askvebebek Marjinal_Anne2 normalde sorun olan bebekleri ikinci kez alıyorlar benim bebeğimin topuk kanını verdiğimde sonuc gelmedi ben merak edip aradım sonuclar nasıl haber vermediniz dedim . Bebekte sıkıntı yoktur ondan aramamısızdır yoksa sıkntılı bebekleri ikinci kez kana cagırıyoruz dediler .
Askvebebek Marjinal_Anne2 tekrar gidin aksatmayın karnını da iyi doyuyun aç karınla alınan sonuc yanlıs cıkıyo belki de sıkıntı o yuzden cıkmıs da olabilir
Halilmert Marjinal_Anne2 korkmayın içinizi ferah tutun canım zaten sonuç kötü çıkınca haber veriyorlar sorun olmayınca da kimse iletişime geçmiyor
Nltka Benimde ikinci defa aldılar tiroit değeri yüksek dediler çok ağlamıştım . Sonra tekrar baktıklarında değer düzelmişti 1 aylık olduk çok şükür . İlk doğduklarında değerler biraz garip olabiliyormuş bide bizimki sarılık geçiriyordu o zaman
Serenty Marjinal_Anne2 birini hastane de ikincisini de sağlık ocağında alıyorlar.cok önemli olduğu için hata olmasin diye iki kere alıyorlar mis
Tprk1802 Marjinal_Anne2 sorun yok hem hastenese hemse sağlık ocağından alıyorlar.bizde endişe edip araştırdık.
Balkiz01 Marjinal_Anne2 hastaneden ilk doğduğnda aldılar. Sonra sağlık ocapndan aldılar. Bizimde bi değer yüksek çıkmş tekrar almışlardı. 3kez alındo