Cifteanne Selam arkadaşlar,emzirirken sigara içen var mı varsa günde kaç tane içiyosunuz, dr a falan sordunuz mu acaba hani bazı dr lar diyorlar ya bir iki tane iç falan hamilelikte bile
LiTeraRy Cifteanne ben iciyorum 🙋♀️sayisi belirsiz sadece yeni emzirdikten hemen sonra iciyorum ki diger emzirmeme kadar gitsin diye yogurt su cok tuketiyorum
Ekea12 Cifteanne bende içiyorum. Hamilelikte Bi ara bıraktım. Ama dayanamadım tekrar başladım. Doktora sormadım. 2 günde 1 paket içiyorum.
oglunasik1anne Cifteanne ben de içiyordum hamileyken de emzirirken de . Ama emzirdigim dönemde sigara arkasından su vb şeyler tuketirdim öyle duymuştum
Cifteanne LiTeraRy emzirdikten sonra içince ara uzayınca emzirme araları süte geçen nikotin gider miymiş?
Birkoalaanasi Emzirirken akşam uykusuna geçtiğinde eşimle kahve içerken içtim sadece bir belki iki. 7 ay bu şekilde devam ettim. Sütüm bittiği ve emziremediğim için tekrar başladım 🥀
Arasannesi LiTeraRy bunu demeseydın bısey demezlerdı belkıde bu yorumdan sonra gelebılır linç😅 herkesın kendı tercıhı yargılamaya hakları yok.ben ıcmıyorum ama ıcenede bısey dıyemem
Mehmetaslan LiTeraRy hiç kimse başka bir bebeğin mükemmel annwsi değildir canım. Sigara alkol almayan anne örnek doğru annedir diye bi kavramda yanlış benim için. Her bebek özeldir ve her anne bebeği için mükemmel 😉 bunun dışında bazen haykırmak istiyorum yıllarca ninelerimiz annelerimiz içmemiş sigara alkol sonuç onların çocukları içmiyor mu şimdi babamız abimiz eşimiz.. Sağlık konusuna gelincede içmeyipte kanserden ölen bi sürü insan var taktirde ne varsa tekbirde o olur. Sigaranı alkolünü al kendini iyi besle sporunu aksatma aaa olurmu sigara alkol alıyorsun desinler diğer yandan hergün hamur işi tatlıları göm kendine bakma örnek anne desinler bi neviii insanlar herşey der kendimize beveğimize eşimize allah korusun bişey olsa bizden daha çok üzülecek yok o yüzden kendi iç sesini dinlemeli herkesss. Sigaraysa sigara alkolsee alkol 😉
Mehriban LiTeraRy ben linclemem zamaninda icmisliyim var anliyorum birakmak cok zor buyuk irade. Gerektiriyor. Ilk hamileligimde birakmak zorunda kaldim coooook zordu 3yil olucak artik birakali ama canim bazen istiyor. Kafami karisdiriyorum cunki yine hamileyim ama kimseyi linclemem kotulemem her kes kendine baksin misali. Biri ister biri istemez💕
LiTeraRy Ekea12 amann herkes kendine baksin ben sigara iciyorum diye kotu bir anne degilim sonucta herkeste mukemmel anne degil bosver 🤦♀️
Ekea12 LiTeraRy öyle. Herkesin eksik kaldığı bir nokta illaki var. Ve sigarayı düşmanımın başına vermesin. İçmeyen de konuşmasın. Bilemezler çünkü
AreninAnnesi7301 LiTeraRy Aynen ne sigara içildi diye kotu anne olunur ne de ıcmedi diye mükemmel anne 👍
LiTeraRy Ekea12 ay evet yaa hamileykende 4 ay birakabildim sonra tek tuk te olsa ictim yapamiyorum Allah affetsin icmemeyi cok isterdim ama olmayinca olmuyor bazi seyler malesef 🤦♀️😣
Kubraegit1 LiTeraRy Hekres tiksinir hamilelikte benimde sigarayı yiyesim geliyordu resmen ama, içmedim orası ayrıda rüyalarıma giriyordu 😂
Yegino LiTeraRy ben hamilelikte ve emzirirken hiç içmedim 1 buçuk yıl ama emzirme olayı biter bitmez başladım maalesef öyle bir illet
Macidenezkerimali LiTeraRy Bende hamilelikte içtim tek tük sonra hastaneye yattım 25 gün ve doğum yapıp çıktım halada ağzıma sürmedim ama canım acayip çekiyor şu emzirme işi bitince tekrar başlayabilirim yani
LiTeraRy Kubraegit1 aynen bende resmen paketi yemk istiyordum yaa cok zor du 4 ay dayanabldim icmemeye ama cok az ictim paket almazdim evde biraktirmazdim icerim diyee🤦♀️
mrvcr Cifteanne ben içiyorum günde 10 tane falan, gündüzleri 2-3 tane. akşamları uyuduktan sonra ne denk getirirsem 😔 hamileyken de içtim. kurtulamadım şu illetten 😔
Cerenimom Cifteanne linc tayfa gelmeden yazayim. ben hamile kalmadan once iciyodum hamileyken tiksindim 5.6. Ayda hep aklımdaydı ama icmedim dogumdan sonra deli gibi istedi canim 40 a kadar sabrettim. Sonra icmeye basladim suan gunde 5 6 tane iciyorum emzirmeden sonra ucmeye dikkat ediyorum uzerimi degistiriyorum. Cocuk doktorum zararli tabiki ama sen icmek istiyosan bunun stresi sutunu daha cok etkiler dedi. Sende bak eger dayanabiliyorsan icme yok hergun dusunuyorum aklimda cildiricam diyosan onun stresi daha kotu. Benim sutumu etkilemedi ama bazilarinda sanirim sut azaliyomus bebekte gaz yapiyomus
oglunasik1anne Cifteanne sutumde falan azalma da olmamıştı iki üç günde bir paket bitiriyorum azaltmistim . 2 yaşına kadar da emzirmistim bı problem yaşamadım çok sukur
Merveyavuzktm Günde 4-5 tane içiyorum maalesef. Kahvaltı sonrası duramıyorum diye bırakamadım 🥺 hamileyken sadece akşamları içiyordum 1 tanecik cılkı çıktı iyice 😒
LiTeraRy Cifteanne gider demedim zaten gitmiyor ama en azindan direk emzirmeden once icmiyorum emzirdikten sonra iciyorum o sure zaarfinda 2 saat falan yogurt su cok tuketiyorum
aysevecagla Cifteanne Açıkçası stresli bir dönemden geçiyorum. 4-5 günde bir market alışverişi için çıktığımda bir tane yakıp yarısını anca içiyorum. Martın başında aldığım paket hala duruyor. Ama o çektiğim iki nefesin verdiği rahatlama paha biçilemez.
Ayazgizem2019 Aaa linç tayfa nerde kaldı be şaştım kaldım şuan. Şuan he haysiyetimiz ne şerefimiz kalmamalıydı 😂 bizi toprağa gömüp kafamıza taş falan atmaları lazımdı 😂😂