ElifBEG bizim yaşadığımız yerde vaka yok. O yüzden komşumu ve iki arkadaşımı davet ederek küçük bir kutlama yapmak istiyorum 1 yaşına girecek mayısın 24ünde. Bayramın ilk gününe geliyor. Aileler şehir dışındalar.
Ama şehir dışı yasağı kalkarsa vaka buraya da gelir, tatil yerinde yaşıyoruz Belek’te. Kararsızım 🥴😔