Myagz çok teşekkürler. Fakat adac bağımsız bir kuruluş. Yani bizim ülkemizde otomobille ilgili bir kuruluşun test yapması gibi bişey. Ece r44/04 yönetmeliğine sahip olması benim açımdan şu an için yeterli. maxi cosi güzel fakat bütçemizi zorluyor. Çok geçmiş olsun bu arada. Allah yaşatmasın bi daha 🙏🏼