Balloglumm Değişti mi bu eskiden 1 damla ile yıkardım bulaşıgi şimdi sürekli ekliyorum suyun içine siz ne kullanıyorsunuz hangi markadan memnun sunuz kızlar
AmineGlce Balloglumm bende önceden fairy kullanıyordum değiştirdim artık pril kullanıyorum şu son çıkan pril power olanını azıcık koymama rağmen süper köpürüyor ve gıcır gıcır çok memnunum tavsiye ederim. Bir de bim markası desto kremli olan pembe çok güzel.
Aryasare Balloglumm Ben fairy den memnunum 🙂 Değişmiş gibi gelmedi bana hala 1 damlası çok köpürüyo 😇 Makinadada eldede fairy kullanıyorum ✌️
Birkoalaanasi Ben çok memnunum 1350 ml narlı alıyorum. Sadece akıtmak ve tencerelerimi yıkamak için kullanıyorum 2 ay yetiyor 🤞🏼
Balloglumm Birkoalaanasi ben hep limonlu kullanıyorum ama eski gücü yok gibi sanki yada bana öyle geliyor canm
Yusufyigit-1 Sevgi1 evet bende pirili çok merak ediyorum birkaç tane finish kaldı bitsin hemen pril alicam
Balloglumm Sevgi1 kokusu kötü ve ağır geliyor bana canm oda ama hakkı vat ıyi köpürüyor kiri ıyi çıkarıyor
Balloglumm Gamzem12_y AmineGlce pril malesef benim ellerimi de kuruttu hep ve kokusu rahatsız ediyor ağır ve kötü kokusu var 🥴🥴
BalOgulll Bu fairy tablet kullanıyorum bulaşık makinası için berbattttttt hem bulaşıklarda deterjan kokusu bırakıyor tencereleri tekrardan duruluyorum yine kokuyor hep insan sağlığıyla oynuyorlar daha tövbe almayacam
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Balloglumm Ben pril kullanıyorum çok memnjjum 4 litre alıyorum kovayla. Azıcıkla dünya köpük 🙈
Hazey Balloglumm eski gücü yok egzaması olanlar için de çok sıkıntılı ellerim kaşınıyor pril daha iyi