Selda7 Ben de bekarken aşırı zayıftım uzun boyluyum O yüzden çok zayıfsın diyordu herkes. Evlendim 2,3 kilo aldım 😅Hamilelikte Kilo işi genetik, annem de az kilo almıştı hamileyken bende de öyle oldu. Hamileyken 63 kiloydum doğuma 72,5 kiloyla girdim. Yani 9 kilo almıştım sadece, bebek, su derken doğumda gitti. Emzirirken de gitti ideal kilom içim 1,2 kilo kalmıştı hani verebilmişken 3-4 kilo gitsin diyordum spora gidecektim korona oldu kaldı evde iyice alırım diyordum ama aynı kilo 🙄😂 Neyse buna da şükür 😂😂Ben de emziriyorum o yüzden diyet yapmıyorum. Belli şeylere dikkat ediyorum artık mesela şeker, hamurişi yemeyin. Yeseniz de çok az . Saat 6-7 den sonra yemek yemeyin . Bol sıvı ve evde bol hareket bebeklerle zaten hep bol hareket 😀