BuketR 1.5 yaşında ki oğlum 1-2 gündür yutkunurken gulk diye ses çıkarıyor. Her yutkunduğunda değil ama arada yapıyor. Böyle birşeyle karşılaşan oldu mu acaba? Doktora gitmek istemiyorum şu sıra. Korkuyorum da :(
1anne1yavru BuketR benim kızım 2 aylık her emzirmede yapıyor onu süt fazla gittiği için yutkunurken oluyo sanırım
nisrem BuketR merhaba umarim gorursunuz kizim 8 aylik sizin de sediginiz gibi yutkunurken yada beslenirlen bogazindan gull diye ses geliyo ve yine belirttiginiz gibi her zaman degil arada oluyor.Siz ne yaptiniz acaba gectimi yada dktora gittiniz mi?
nisrem Hellomoto simdiye kadar hic biyle bir problem yasamadik umarim bu yuzdendir doktorunuza yazdim kbb gorsun enfeksiyon yada yutkunma sorunu olabilir dedi ama emerken gayet saglikli emiyor anlam veremedim acikcasi korkuyorum da
Hellomoto nisrem benim kızımda öyle oldu Bi ara boğaz spreyi kullandım geçti benim bile boğazım agrirken öyle ses çıkıyor 🙃
nisrem Hellomoto Allah razi olsun icimi nasil ferahlattiniz anlatamam öğlen gidecegim doktora umarim guzel seyler soyler
nisrem Hellomoto merhaba ben kkbye gittim geniz eti dedi ama dktrdanhic memnun kalmadim anca 2 dk muayene etti sizin evladiniz acaba ne kadarlikken yasadiniz bu skintiyo ve hangi spreyi kullandiniz
Blackcloud Emerken hava yutuyor olabilir sütle beraber. Bazen benim kızımda emerken öyle ses geliyor ama genelde süt fazla geldiği zaman oluyor.
nisrem Hellomoto evet bende ozele götürdüm ama hic ilgilenmedi basindan savdi resmen biraz bekleyip tekrar gidecegim 8 aylik kizim suan da kendi cocuk dktrumuz reflu olabilir dedi ona gore ilaclar verdi kullaniyoruz qma hiç reflü oldugunuda dusunmuyorum acikcasi
nisrem Hellomoto bugün biraz daha seyreldi gibi sanki biraz daha takip edip gecmezse goturecegim teşekkür ederim yardimci oldugunuz icin