Nehirimmm ben de 4 ay önce çok zor bir Normal doğum yaptım canım 3 hafta önce sarı yeşile dönük bir akıntı başladı 3-4 gün önce taharetlenirken de elime et parçaları geldi netten baktım vajinal polip filan yazıyordu iyi huylu kötü huylu kanser olabilir yazmışlar o korkuyla ertesi gün hemen Dr a gittim kızlık zarıymış zor doğum yapan kadınlarda olabiliyormuş korkma dedi gynomax isminde fitil verdi akıntım için. Eşinle birlikte oldukça zaman zaman kopup dökülür kaybolur dedi. Ama sen kendini kötü hissedersen yine de bir doktora görün bence .