Benim bebeğim biberonu itiyor sürekli emek istiyor ama bir süre emdikten sonra süt azalınca ağlayıp bırakıyor 2 ay biberon kullandık malesef onun kolaylığıyla ama şimdi de biberonu itiyor.Bende eds yi yapmak istiyorum ama 3 aylık bebek için o alacağım sondanın kaç numara olması gerek bi 5 bi 6 yazan var nette hangisi küçük bebeğe uygun akışı bilen varsa yazabilir mi lütfen ?