ayseturk Mucizem-06 ben yumuşak çekirdeğinden kolay ayrılan zeytinlerden alıp çekirdeklerini çıkardıktan sonra robottan bir kere geçiriyorum. Kahvaltılarda çıkarıp yediriyorum hem kolay oluyor yedirmesi hazır olunca. Dışardan alana kadar böyle yapıyorum ☺️
AlpOzlem11 Ben kendim yapıyorum suda bekletiyorum biraz tuzunu bıraksn diye sonra eziyorum kolay oluyor aslında