[silindi] Herkese merhaba esım polıs memuru dogum parası basvurusu yaptım ama süt parası vermiyorlarmıs happy momda polıs esı olanlardan alan varmıs bilgisi olanlar yazabilirmi
Tubbb [silindi] benim eşimde polis ben almıştım. Ama gelmesi birkaç ayı bulmuştu yanlış hatırlamıyorsam
Ecrin1896 [silindi] sadece sigortalı olanlara diye biliyorum.. Bende polis eşiyim alamadım ama meslekle alakalı degil bagkur ve emekli sandığı olanlara verilmiyor
kardelen00 [silindi] canim ben de polis esiyim sogortam yok. ocak ayinda dogum yaptim esime hir form doldurtmuslar sut parasi esine verilcez diye. mayis oldu hala bana bi mesaj vs gelmedi. ptt ye gidip sormadim ama para yatsa mesaj gelir dediler bilmiyorum ben de bekliyorum
MarlaSinger Bende polis eşiyim ama bende çalıştığım İçin süt parası falan almadım. Sadece doğum yardımı aldım. Eşle alakası yok ki bunun sigortayla alakalı sanırım.
Beyzanurlina [silindi] bende aldım kuzum nasıl vermıyolar böle bi sacmalıkmı var senın uzerıne yatyo eşinin deyıl
Gltbb Beyzanurlina anne sigortalı çalışan değilse süt parası sigortalı çalışan babaya yatırılıyor doğum parası sigortan olsun olmasın anneye veriliyor ama onun için başvuru yapmak gerekiyor
Buglemm3434 [silindi] bende polis esiyim aldım süt parasini bi seferlik veriyorlar. 270 kusurdu tam hatirlamiyorum ama
Siyahmelek [silindi] esimde polis ama sadece dogum parasi aldik sut parası almadik dogum yapali 8 ay oldu
Zehra1994 [silindi] Bende polisim süt parası verilmiyor dendi ama ne kadar doğru bilmiyorum çok peşine düşmedim