Kuzuannesi Tekrar post actm k.bakmayin cunku ona gire raporlaticam. Aptamil progomin as kullandik kabiz yapti, kullanip kabiz yaomayan mamaniz var ki acaba ismi nedir
Alpisino Kuzuannesi biz neo cate diye bir alerji maması kullanıyoruz kabız yapmıyor süt alerjisi var Bebeğimin onun için doktor önermişti raporlu kullanıyoruz aptamil bize de kabız yaptı 🤷🏽♀️
Aarzuu Bizde bu mamaya yeni kullanmaya başladık kızımın böbreklerinde ki taşlar yüzün den ilk bi kac gün kabız gibi oldu ama sonra geçti şuan rutin kakasını yapıyo. Doktorumuz bize bide aptamil HA yi önermişti biz kullanmadık ama bilgi olsun 😊
Mom16 Bugün doktora gittik ve bebeğimde besin alerjisi var diyet verdi. Geçmezse mamaya başlayacağız dedi. Sadece anne sütü alıyor şu an. Siz sadece mama ile mi besliyorsunuz Anneler? Emziriyor musunuz?
Zeliha66 Mom16 ben diyet yaptim sütüm azaldigi icin mama+meme olarak devam ettik. Sonra sütüm kesildi mama+ekgida diye devam ettik