Merhabalar kızlar… oğlum 4 ay 13 günlük ama prematüre 35+3 te doğdu.. meme+mama gidiyorduk maalesef sütüm çok azaldı artıramadım mama ağırlıklı besleniyoruz bugün 4 ay aşımızı olduk ve yaklaşık bir aydır sadece 80 gr almış çok çok üzüldüm ve moralim bozuldu.. doktorumuz tahlil diyor ben korkuyorum hastaneye gitmeye aradığım da ek gıda düşünebiliriz ama bakmam gerek dedi mamayı arttır dedi arttırdım ya kusuyor bu sefer de çok arada kaldım yaşamış tecrübeli annelerimiz çok yardıma ihtiyacım var ağlamaktan helak oldum