7 haftalik hamileyim 😔 kizim suan 11 ay 8 gunluk daha cumartesi gecesi sabaha kadar emdi. Pazar gunu aksama kadar emmedi her emzirmeye calistigimda isirdi agzindan itti midesini bulandirir gibi yapti 😔 gece sabaha kadar emmedi ayni sekilde devam etti simdi denedim yine ayni okadar kotu oldum ki. Cok uzuldum kalbim paramparca oldu sanki nasil uxuldum anlatamam 😔 emzirirken ki bakisi benimle oymayisi onun saclarini oksamam onu emzirirken ki onu opmelerim sevmelerim dakikarca emzirmem. Memeyi emmese bile acikta kalsin isterdi kokumla uyurdu bu gece oyle olmadi òyle kotu etkilendim ki plansiz bi gebelikle kizima ve kensime bunu yasattigim icin kendimi cok kotu hissediyorum 😔