Merhaba arkadaşlar uzun zamandır burdayım ama hesabımı kaybettiğim için yeni bir hesap açtım bebeğim 11 aylık olacak artık ya atak dönemi ya da diş anlayamadım ama çok fena bu dönemde asla hiç bişey yemiyor psikolojim alt üst oldu her gün ağlıyorum resmen sabah yaptıklarımdan bir lokma almıyor ağzına çıkarıyor bende mecburen karıştırıp veriyorum kahvaltısını köfte vs onları hiç yemiyor zaten hemen ağzımdan çıkarıyor çorba meyve püresi tarzı besleniyor eline herşey veriyorum ama yok düzelir mi değişirmi napmam gerekir 🤦🏻♀️