Benim bebeğim gazlı bebek hatta kolik bebek 👶 anneannem sütünden sağ ve kızının karnına sür dedi küçükken bize öyle yapmışlar hep tabi ne kadar işe yarar bilmiyorum en fazla anne sütü ile karnı güzelleşir 🤪bir de ayetel kürsü oku sürerken dedi .Gazlar gitsin kızım iyileşsin demeyi de unutmayın daha yapmadım yapıcam 🤣 Belki Allah’tandır geçer 🥰
sütü gidenler için de sabah ezanından sonra sütüm nerdesin geri gel diye üç kere söyleyecekmişsin 🥰 ya çok tontiş değil mi 🥰