Nisarabia27 melis_duru ahahahaha 🤣🤣 allah seni bende öyleyim çok korkuyorum hala her ay test alıp bakıyorum daha güvenemiyorum düşün 😁 ama ben adet olmadım daha onyüzden çok tedirginim bide hamile kalsam anlamam bile bu ilacında bu kötü yanı var işte
Ahsenay Nisarabia27 biz de geri çekilme ile korunuyoruz sadece ama artık 2. bi yöntem de istiyorum kızım 8.5 aylık hala adette olmadım
Nisarabia27 Ahsenay canım o bi korunma yöntemi değil oda riskliymiş k öyle hamile kalmış yazıyorlar kondomda değil çünkü küçük kızım kondoma rağmen oldu sürpriz yani o yüzden doktorum spirali bile önermedi riskli diye ilaç kullanıyorum işte ona rağmen güvenemiyorum
HungryWolf Zhrnz emzirirken icilen haplar daha az koruma saglar diye biliyorum yani ekstra korunmada yapmaniz lazimdi. Ben hapa anca 1.5 yasina gelince basladim sutumde azalinca doktorum mycrogynon icebilirsin dedi. 1.5 yasina kadarda kondomla korunduk.
Zhrnz HungryWolf dr gerek yok ilac korur demisti malesef neyseki tecrube edindim artik tek korunma yontemine bagli kalmam 😑