Tprk1802 Rojee benm bildiğim bir aylık ve üç aylık iğneler var ama en zararsızı bir aylık olan. 3 aylığı biraz fazla etkili ben öyle araştırırım.
Nisarabia27 İlaç kullanın benim doktorum spiral taktırmaya gittim takmadı sezeryenla doğum yaptığım için kayma oranı yüksek dedi en güvenilir korunma yöntemi ilaçla dedi ondan sonra spiral geliyor dedi bende ilaçla korunuyorum beş ay oldu
Rojee Nisarabia27 bende sezaryen oldum ciddi misiniz haplar kilo aldiriyomus bide hiç aksatmamaliymis doğru mu
Tprk1802 Zep kimyasal çok almak istemiyorum ama başla türlü korunmada Allaha kalmış gibi :) kondom geri çekilme vs vs bilemedm ya
tombikannesi Umutegem ücreti ne kadar canım birde iştah konusunda bi etki gösteriyor mu açma kapama gibi
Nisarabia27 Rojee yok canım aynı kilomdayım işte ben beş aydır bide bunu uyduruyorlar yok öyle bişey evet saati saatine alınca bi problem olmuyor ben zaten alışkınım ilaç içmeye telefonuma kuruyorum unutursam haturlatıyor bi sorun kalmıyor
Rojee Nisarabia27 benimde bı yolunu bulmam lazım yaşın küçük zaten şimdilik eksiksiz bı şekilde kızımı büyütmek istiyorum Rabbim olmayanların kucagini doldursun inşallah
HungryWolf Dogum kontrol hapi + geri cekilme cogunlukla. 2li yontemle garantilemek icin. Tabi Allahtan hersey olacaksa yine olur ama tedbiri elden birakmamali.
Rojee Prensesinannesi25 bende kontizola dair kullanmadığım hiç bı krem kalmadı doğumdan sonra biraz rahatladim sezaryen oldum
Ada1311 Rojee özelde taktırırsan kendin karşılıyorsun. Yoksa bulunduğun ildeki sağlık ocağına sorarsan ücretsiz nerde taktiracağini söyler. Devlette takıyor yani canım
Deletedmom388 Rojee Özelde biz karşılıyoruz.Ben bizim sağlık ocağına sordum taktırmak için,önceden takılıyordu ama artık sağlık ocağında Spiral takılmıyor,dedi hemşire🤷🏻♀️Siz bir sorun yine de bağlı olduğunuz yere