emirinannesi17 LiTeraRy sağol canım🥰🥰bu ağda bantlari ile alınmıyor mu orası ya evde var da yaparsam sorun olurmu yara filan
LiTeraRy emirinannesi17 yok canim boncuk agda agda bandiyla alinmiyor suruyorsun kuruyor agdayi cekiyorsun 😁🤦♀️yok yanlis almazsan yara olmaz merak etme cekme yonunu kila gore belirler asagidan yukariya cek 1 yere 2 3 kere ust uste surup cekme ozaman yara olmaz 😘
LiTeraRy Aysem32 yok canim agda kagitlariyla cekilen agdalar var gene agdayi isitip spatulayla suruyorsun ustune agda kagidini yapistirip cekiyorsun onlari diyorum
deletedmom1212 6 ay oldu sezaryen dogum yapali agda yapiyordum ama dikis bolgem asagida oldugu icin bayagi killanma oluyor mecbur jilet yapiyorum ama 6 ayi gectigim icin lazere gidecem dikis yerim hâlâ elleyince hissizlikle gelen bir acı var ama cok hafif
Aselllbebekkk Merveaaa bende yeni sezeryan oldum dr alt bölgeye ağda hemen bile yapabilirsin ama kesik bölgeye kırkına kadar ağda yapma jiletle idare et dedi
Nilnil Merveaaa ben agda kullandım ama 2 ay felan sonra onda ble skntı olmadı jilette olacagnı sanmıyorum