melis_duru Merveaaa krem kimyasal içerdiği içün zararlı olabilir diye düşünüyorum. 40 çıkınca jiletle almıştım ben, öyle yapın bence
LiTeraRy Evlat_Aski canim 1 2 kere yaptinmi alisiyorsun tabi kuaforlerdeki gibi cok cok surup cekmiyorum yavas yavas az az sure sure yapiyorum ki dayanabileyim diye 🤦♀️😁
emirinannesi17 LiTeraRy kaç günde çıkıyor Killar peki o boncuk agdayi genital bölgemize sürünce elimizlemi çekicez ilk defa kullancam birgun
HaticErkanMiran LiTeraRy hadi ya ne kadar ki bizim burda 5 tl 🤭 hemde kuaförün eli çok hafif oldu bitti anlamıyorum bile
LiTeraRy Merveaaa tabikide agda hem temiz oluyor hem. Hemen cikmiyor o yuzxen daha rahat geliyor bana 2 de bir cocukla al al olmuyor 1 ay 15 gun cikmiyor agdada ☺️
dbm LiTeraRy konuya bi anda daldım ama. Bende bi post acacaktım bununla ilgili. Sir makineniz var yanlıs anlamadıysam. Modeli nedir acaba , memnun musunuz 🤗
LiTeraRy dbm valla canim var ama model olarak bilmiyorum cok iyi birsey degil yerli uretim esim burdan bi parfumeriden almisti 25 liraya ☺️agdada boncuk agda oda 10 liraya ☺️
LiTeraRy dbm ama memnunum cok guzel ve hizli isitiyor cok isinunca kendisi atiyor sonra tekrar calisiyor falan isimi goruyor yani ☺️
dbm LiTeraRy bende öyle birşey düşünüyorumda araştırıyım bi dedim. Bu boncuk ağda dediğin eriyor normal kuaförlerdeki gibi oluyor demi.
LiTeraRy dbm evet canim pembe benimkisi eriyor suruyorsun sonra kuruyunca cekiyorsn ama bu ozel. Bolgede cok zor oluyor kagitla cekilenlerden tavsiye ederim ozel bolge iicin diger yerlere boncuk agda yapabilirsin ☺️
Burcu35 Merveaaa Bence en iyisi jilet🤷🏻♀️ Ben lazerliyim ama dikiş yerimde tek tük vardı jiletle hafifçe almıştm
Aysem32 LiTeraRy canim bende jiletten dondum ilk defa agda yaptim ozel bolgeye ama asagi taraflari alamadim cok acidi benimde boncuk agda nasil yapcam ya
LiTeraRy HaticErkanMiran ayy nerde ozel bolge 30 koltuk alti 20 kas biyik 20 70 le kuaforden cikiyorsum bacak falan aldirsak tamam 100 lira olacak cok pahali maleseff 🤦♀️😁sen nerdesin yaa baya ucuzmuss valla 😁
HaticErkanMiran LiTeraRy yuh bizim burda 100 liraysa 4 kişi boydan boya,temizlenir tüm ağda 30 tl adana da
Minikfasulyemmetehan LiTeraRy 😲😲 baya pahalıymış şahsen 45 TL tüm bacak kol kol altı bikini misler gibi oluyor bazı yerler çok acımasızlar 😏5 TL göbek oluyor 50 TL 🙈
HaticErkanMiran LiTeraRy çok pahalı ya en avantajı kendin evde yap ben hamilelik boyunca kuaföre gittim ondan sonra evde yapıyorum her yerimi