Merhaba kızlar, belki gören olmuştur 3 gündür yazıyorum. Kızım 1 aylık, hem emziriyorum hem mama takviyesi yapıyorum. Ancak kızım sürekli kabız, bu sebeple 2 sefer mama değiştirdik, (Hipp, Smilac), sorun devam edince 3 gün önce tavsiye üzerine Bebelac Gold mamaya geçtik. Geçmez olaydık! Az önce kızıma mama yapmak için mutfağa gittim, mamayı yaptım birde ne göreyim, içerisinde siyah birşey yüzüyor mamanın. Biz meme reddi olmasın diye mamayı tabağa döküp kaşıkla veriyoruz. Bu sebeple apaçık ortaya çıktı ne varsa. İçerisinde koskocaman bir böcek ve küçük kurtlar çıktı. Kurtları çekemedim ama böceği çektim. Nolur dikkatli olun, şu an o kadar sinirliyim ki anlatamam. Bebek yiyor bunları yaa bebek! Üstüne üstlük eczaneden alınmış bir ürün bu. Aman diyim sık sık kontrol edin. Başına böyle bir şey gelen var mı özellikle bu ürün ile ilgili ? Tam da içime sinmişti galiba kızıma iyi gelecek mama diyordum. Şimdi ne yapacağım ben 😔
https://imgyukle.com/i/rOqTVn
https://imgyukle.com/i/rOqHdo
https://imgyukle.com/i/rOqOvH