Bebeğim 3 ay 22 günlük.
İlk doğduğunda solunum sıkıntısı dendi ama bebeğim inliyordu çünkü acı çekiyordu kafatasında hematom oluşmuştu bu da doğumu yapanların hatası neyse uzun hikaye burda keseyim
10 gün yoğun bakımda kaldık ve 10 gün sonra bebeğimi kucağıma alıp emzirdim. Daha memeyi vermeden tutmaya çalışmıştı hemencecik emmişti 😁🤗
1 ay 24 günlükken sol bacakta kalça çıkığımız vardı alfa 57 derece
Bir buçuk ay sonra ikisi de eşit Sağ sol alfa 62 derece beta bi iki derece fark vardı ama dr önemli olmadığını söyledi 57 derece içinde demişti normal olabilir boşuna telaşlandırmışlar dedi
- Günlükten sonra kabızlığımız başladı hala devam ediyor ve
malesef bende kabızım yeri geliyor onla ağlıyorum yeri geliyor sorunsuz geçiyor
Bir düzene giremedi birtürlü
11 gün yapmadığı oluyor bugün de 8 gün oldu huzurszlk yok eskiden olurdu 5 gün olmadan zorlanırdı şimdi 10 gün yapmasa umrunda değil. bunun için 4 5 defa dr gittim verdikleri ilaçlar şöyle hiç masum değiller
-ilk muanede paranox, calpol,metsil, monovit verlmişti
-Gliserin fitil en fazla 5 defa kullanım verirken çıkartırken çok ağlıyordu
-Libalask lavman iki üç defa kullanım buda aynı şekilde ağlıyordu
-Osmolak iki defa verdim bebeğim huzursz oluyordu kestim
-pedia damla daha başlamadım
Bana verilen ilaçlar
Es enema daha kullanmadım
Bekunis meburer bi kere kullandım
Fito
Redekain
Procto gyvenol
Dubhalac
Bunları kullanmama rağmen bebeğime etki etmedi ishale çevirmedi
Güya gazı için doğal (pişmanlık sabırl masajla geçirebilirdim oysaki) diye verdiklerim
İlk aydan itibaren😥 ama son bi aydr kestim zeytinyağı hariç
Kimyon
Rezene
Anason
Muskat
Şimdi hiç brşy vermiyorum bebeğim üç gün zeytinyağını kesince kakası katı geldi ondan bugun tekrar başladım üç gündür sabah akşam 15 20 defa bacaklarını karnına bastırıyorum
15 20 defa bisiklet hareketi
Ve yarım al şeklinde karnına masaj
Emzirmeden önce sırtını sıvazlıyorum iki üç patpat sonra emzirip sırtüstü yatırıyorum yorulana kadar gazını daha kolay çıkartıyor ve bugün çok az yaptı ama katıydı mecburen enjektörle popusuna zeytinyağı sıktım ki yumuşasın yoksa makatına zarar verebilirdi
Bana gelince benim daha düzene giremediği için sıkıntılarım arttı
Üç gündür leslie yapıyorum
Limonlu su
Patlıcan sapı suyu
Ve bugün tarçınlı kahveyi kakaolu süt yapıp içtim tam tarifini bilmediğim için kendimce ölçüler koydum bakalım neler oluyor önümüzdeki günlerde 🤔 Sağlıcakla kalın…🤗