Rabia54 canım bende sezeryanla doğum yaptım ilk günden itibaren sutum gelmişti. Fakat hemşirelerde bende ne yaptıysak bebeğim gogsumu bi türlü tutmadi. Her yolu denedim diyebilirim. Tutmayınca tutmadı bebeğim. Kalkanda yumuşak olduğu icin rahatsız oldu onuda tutmadi. Bende makinayla sağarak veriyorum mecburen. Philips biberonlarin plastiği annenin göğüs ucuna yakın olmasi ve kalkandan daha sert olmasi sebebiyle bebeğim direk onunla gogsumu tutup emiyor. Yani kalkan yerine kullanıyorum daha rahat ve en azından bebeğim boyle gogsumu emiyor.