cevikoznur95 bak kuzum yaparsın yapmazsın bilmem,benimde bebeğim 3 aylıkken kabızlık sorunu ile tanıştık. Şimdi 5 aylık hala devam ediyor bebeğimin kabızlık süreci. Fitilden nefret ediyorum. Çocukların canını aşırı yakıyor. İlk bebeğim pek tecrübem yok. Ama yapma güdüsü gelip,yapamadiğinda bende onunla ağlıyorum içi aciyor insanin. Kayinvalidem bir gün dedi ki bir parça fitil şeklinde sabun koyacağım. Dedim anne nasil olur ? Bak bütün cocuklarıma yaptım dedi,dedim bir bildiği vardir susayım yapsin. Kadincağız yapti hemen arkasina hem şiddetli gaz çıkardı hemde kakasını yaptı. Denemek denememek sana kalmış ama faydasını gördüm. Söylemek istedim …