NurCel benim oğlumda peygamber sünnetli doğdu, tek deliği var pipide. Ürolojici 1 yaşından önce ameliyat olmaz dedi. Çocuk cerrahisinede goturemedik malum virüsten. Ortalık düzelince götürecem inş. Bulunduğumuz ilçede çocuk cerrahi yok. Bekliyoruz şuan, bu sıkıntısı da yok çok şükür