Aysheecann bizde hastanede yatmıştık antibiyotik kullanmadı iki gün yattık serum takıldı sıvı takviyesi yapıldı hastanede yatmak da bişey farketmedi saat başı falan fışkırtarak kusuyordu taburcu olduk ishale çevirdi beş gün falan da ishal sürdü yani rotavirüste pek bi tedavisi yok vücut o mikrobu atana kadar mideyi bAğırsakları yıkıyor ishalle ve kusmayla geçiyor bi hafta falan sonra düzeliyor bu sürede en önemlisi sıvı kaybı olduğu için sıvı takviyesi vücuda hastanede serum olayına girmek istemiyorsanız bu dönemde eczanelerde ishaller için falan sıvı takviyeleri var onlardan içirin dra danışıp ben bol bol emzirdim ve bi günde serum taktırmıştık