FztAnne anne yanı beşiğindeyken biz de öyleydik, 6 ay on günlüğüz, 15 gün önce beşiği kaldırdım, odasına montesorri yaptırmıştık doğmadan önce biraZ büyükçe 😊 birlikte yatağa giriyoruz ben de ilişiyorum yanına , şarkı ninni vs derken 10-15 dk da uyuyor, aşağı yukat bi saati doldurmadan yanından kalkmıyorum, kalkarsam dediğini gibi 30 dk da uyanıyor, yanından kalktıktan sonra bazen 15/20 dk baxen de 1 saat sonra uyanıyor, geceleri böyle bi durum yok tabi sütünü içer yine birlikte yatağına gireriz yarım saat sonra çıkarım yanından ¾ saat deliksiz uyur, yani diceğim biz de sizin gibiydik bütün sıkıntımızı yatak çözdü