Hanımlar benim bebegım dogdugundan beri hep uyku problemi oldu daha 40 kı iken bile hıc uyumazdi suan 5 aylık hala aynı. Güm içinde 10 15 dk anca uyuyor gece sabaha kadar 10 kere rahat uyanıp aglıyor emıyor geri uyuyor ama ben bıtmıs durumdayım gece 1den once uyumuyor sabah 7 8 gbı tamamen uyanıyor etrafımda herkes bu nasıl is diyorlar milletin cocugu 8 9 da uyuyormuş bende mı bı sıkıntı var ben anlamadım ben bu uyutma işinde hata mı yapıyorm sen kendine nasıl zmaan ayırıyosn diyorlar ayıramıyorum aynaya bakcak zamanım yok millet mi çok sanslı ben mi hatalıyım anlamadım