Az önce bir postta öğretmen olmuş bir kadın annenin çalışmaması gerektiğini, oturup çocuğuna bakması gerektiğini, çocuk ilgisiz, beklenti içinde büyüyeceğini falan yazmış. Sizce de öyle mi ?
Ben hala şok içindeyim 😂 kadına resmen otur evinde çocuğuna bak demiş yazık çok yazık