Denizanne BabyLinda oioi markasının hem uyku arkadaşlı emziği hemde normal emziği var. Yok tutmuyor gene de kızım çok istedim emzik emmesini 😩
ftmftm Ssultannn hangi emziği verdysem tutmadı kuzenm bakkal emziği aldı onu tuttu o yüzden wee klask damaklı emzk alıyrm o kadar para verdiklerm kenarfa duruyo😂
TalentedMom Ssultannn ben çok emzik denedim öğürdü hep ama en son philips avent ultra airi denedim onu emdi çok memnunum
Nurcaan Selda7 nasil denediniz canim kizim suan 3bucuk aylik ilk baslarda nadir emerdi kendim fazla ustelemedim ama simdi hic emmiyor bibs kulaniyorum yinede arada agzina koyuyorum emmesede unutmasin diye
Selda7 Nurcaan benim oğluma doğduktan 1-2 hafta sonra vermeye başladım almadı alsada hemen atıyordu hep böyleydi sonra 4 aylıkken falan banyodan sonra uykusu gelince hep vermeyi denedim aldı biraz emip attı şimdi de nasıl oldu anlamadım banyodan sonra emdikten sonra vere vere alıştı herhalde hep alıyor ben avent ultra soft kullanıyorum
Nurcaan Kizim 3bucuk aylik baslarda nadir veriyordum bir sure vermedim ve suan cok pismanim emmiyor ama yinede pes etmiyorum gunde birkac defa agzina koyuyorum dili ile yitiyor ama unutmasin diye deniyorum nasil yapacagimi bilmiyorum🤷♀️
HcrSltn Ssultannn avent ultra soft kullanıyoruz doğduğundan beri. Şu an 5 buçuk aylık kızım, tutup kenarlariyla da damaklarini kaşıyor. Bebek tarafindan kolay kavraniyor