Elif06_ Merhaba anneler kizim 7 aylik sol göğsünde sislik var Yeni farkettim bu yenidoğan da olmuyor muydu basina gelen var mi bu aylarda
Mom8 Elif06_ benim kızımda da oldu 6 7 ay civarı uzun süre geçmedi. Ben de yeni doğan da olur diye endilesenmistim ama herhangi bir huzursuzluğu olmayınca doktora götürmedim kendiliğinden geçti
Mevara Elif06_ benim kızımın doğduğunda vardı doktor sakın dokunma demişti. Bence siz bir süre dokunmayın bekleyin
Sumre0681_ Mom8 benim kızımdada var ama sadece göğsün kahverengi kısmının ucunda. Beyaz sivilce gibi. Biraz büyümüş geldi bize 8,5 aylık yaklaşık bir aydır var. Sizinkide böylemiydi ?
Mom8 Elif06_ O zaman bir süre bekleyin kendiliğinden geçer belki. Doktor ilk dogdugunda şişlik olursa dokunmayın diye uyarmıştı ben hiç dokunmadım
Mom8 Sumre0681_ tam ucunda oldu minik bir şişlik atletin üstünden dokununca falan hissediliyordu ama beyaz renk olmadı