mosimosi sezeryanda alttan bakılma gibi bi durum yok. Bende bakılmadı, bebeğin varken nasıl ultrason ile muayene oluyorsan yine aynı şekilde bakılıyor. Birde dikişinin durumuna☺️ Onun haricinde yapman ve yapmaman gereken herşeyi anlatıyor. Bence git, korkulacak birşey yok. ( Alttan kontrol doktordan doktora değişiyorda olabilir ama ben onu normal doğumda bakılıyor diye biliyorum )