leyla24 6 aylik olaak kizim yarin eskiden boyle degilde 1 aydir geceleri cok guzel uyuyo ama sabah 3 ten sonra her saat başi kalkiyo ben tekrar uyutuyom 6 da da ayakta bi daha da uyumuyo neden boyle acaba neden o saatten sonra hep uyaniyo
Kbrrrrr leyla24 canım bizde de 5 aylıkken falan öyleydi saat 5ten sonra max 1 saat arayla uyanıyordu. Suan biraz daha iyi sebebini anlayamadım ama çok şükür o kadar kısa aralıklı uyanmıyor. İnşallah sizde kısa zamanda atlatırsınız bu süreci. Çok zordu çünkü benim için uykunun en tatlı zamanı ve sürekli uyanmaktan aptal gibi oluyordum gün boyu