Ikra_nur Aselks Valla oyle de olursa eşimin diline düşerim diye korkuyorum 😄 o alma adım atıyor en geç 1 aya yürür diyor
MuhammedAmine Ikra_nur ben e bebek ten 8 ay önce 80 liraya almıştım markası pilsan ben çok memnun kaldım
Ikra_nur MuhammedAmine Benim alacagimin markasida baby toys en ucuzuda şuan bu keşke sizin dediğinizi önceden bende görmüş olsaydım kaçırmazdım
Ikra_nur TalentedMom Oda olabilir ebebek bizim eve çok yakın ben gidemiyorum virüsten dolayı eşim alıp geliyor artık
1Dost Ikra_nur ben BİM’den aldım 70 küsür bişeydi icinde havuz topları telefon değişik eğitici oyunlar koymuşlar aynası filan var müzikli hemde cok güzel
Ikra_nur 1Dost Görmedim keşke görseydim alabilirdim bende böyle şeyleri hep kaçırıyorum sonra çocuk büyüyor öyle görüyorum
Deletedmom276 Ikra_nur bize komşum verdi 11 ay 10 günlük oğlum, güzel işe yarıyor en azından oyalıyor ama sizin gözetiminizde olması lazım düşme tehlikesi olabiliyor, yürüteçten daha sağlıklı en azından. Tavsiye ederim alabilirsiniz.
Ikra_nur Deletedmom276 Yürüteci var aynı yürütecide tutunup onunla yürümeye çalışıyor yürütecek tekerleri tabi biranda hizlica gittiği oluyor ama kararsız kaldım ya
MuhammedAmine Ikra_nur tamam baby toys zaten ama pilsen üretiyor kutunun üstünde baby toys yazar . Aynı şeyden bahsediyoruz . Baya zam olmuş
Benimoykum Ikra_nur ben aldım hiç kullanmadi bile sürmek bile istemedi aldığın gibi duruyor katladim kaldırdım 13 aylıkken kendi yürümeye başladı yürüyünce bile istemedi bende 99 TL ye almıştım belki aynısıdır yeşil renkli
Ikra_nur Benimoykum Evet yeşil renkli eşim alma 2 inci çocuğa alırsın o zamana degisikleride çıkar diyor bu zaten 1 aya yürür diyor
Deletedmom276 Ikra_nur eğer çabuk yürüyecek gibi görüyorsanız almayın yürüteçi de varmış. Yine de siz bilirsiniz.
Benimoykum Ikra_nur var fisher price in var çok fonksiyonlu ama çok pahalı geldi ama zaten aldigimla da ilgilenmedi onu alsaydim daha pisman olurdum gerçi onda oyalanacagi şeyde çok su masalar varya eğitici ondan da almıştım fisher price in onu 17 ayligiz hala seviyor daha çok eğlendi
Ikra_nur Deletedmom276 11 ay 17 günlük dün ilk defa 2 3 adım attı sonra dik durdu 2 3 adım daha attı babası önündeydi önünde olmasaydı 2 3 adım daha atacakti sonra heyecan yaptı düşmeye başladı
Arasannesi Ikra_nur benımde oyle.alıyorum ama aldıklarımdan oosmanda degılım hepsını kullanıyoruz yavas yavas
Ikra_nur Arasannesi Bende aldım hep herşeyi ayına göre kullanıyorbirtek bu yürüme arkadaşını almakta geç kaldım 😯
Ikra_nur MuhammedAmine evet o rengide şuan yeşil öncekine göre zam gelmiş ama diğer lerine gorede bana bu ucuz gelmişti
Ikra_nur Benimoykum Evet fisher price bende bunu aşırı istiyordum çok hoşuma gidiyor resmine bile kaç defa açıp baktım ama onu eşim aldırmaz vaktinde alsaydım 2 3 ay önce alırdı ama falan 4 5 adım attı eşim 1 aya kalmaz belki yürür 2 inci çocuğa al daha güzelini onun yerine daha eğitici öğretici birşey al dedi benimde aklıma ebebek te satılan aktivite masası geldi oda çok fonksiyonlu napsam bilemedim ama
Sssssss Ikra_nur bence al canım uygunmuş benim kızım çok seviyor yürüme arkadaşını ve onunla cesareti baya geldi bir iki adım onsuz atıyor
Ikra_nur Sssssss Bilemedim valla bizim bunda cesaret var düşsede kafasını vursada tekrar kalkıp dik durmaya çalışıyor dün falan kendisi 4 5 adım yürüdü çok kararsızım o yzdn
Sevimcelebi Ikra_nur bizim kız da erken yürüdü 10aylik ilk adımlarını attı 1yasinda bagmsz yürüyordu .onun en iyi yürüme arkadaşı sizsiniz bence ne kadar çok yürüme egzersizi o kadar iyi😉