Hayırlı ramazanlar herkese arkadaşlar başına gelen varsa yardımcı olabilir mi. Ayıptır söylemesi taharet alırken vajina girişinde bi sertlik elime geldi 3 gündür geçmiyor dışta değil ama bastırınca içte beze gibi bişey sandım ağrısı yok ama hastaneye de gidemiyoruz bebek var acil bi durum olabilir mi neyden kaynaklanır nette bulamadım bişey başına gelen vardır belki burdan sorayım dedim şimdiden teşekkürler 🖐🏻🙏