Kader3 bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama her emme refleksi ya da ağlama açlık ağlaması değildir. Eğer emmesiyse bir nedeni vardır . İlk 4 ayın içindeyseniz emmesi daha kolay dönebilir. Yine aynı şekilde ilk 4 ayın içindeyseniz emme isteğinin sıklığı 2 saatte bire denk gelmesi normaldir. Sık sık ten teması yapmaya çalısın, mama sonrası iyice gazını çıkartın,( alerji gibi bir şikayet var mı genelde başından olan meme redlerinde alerji olabiliyor bunu da düşünün derim)