Merhaba Kızlar uzun zamandır bu uygulamayı üye olmadan takip ediyordum fakat sırf bu soruyu sormak için üye oldum.. doğum yapalı 2 ay 1 gün oldu hamileliğimin son zamanlarında kasıklarım ağrıyordu doğum yapınca geçer zannettim fakat doğumdan sonra, sezeryan oldu bu arada tarifi olmayan ağrılar çektim bacaklarım kilitlendi resmen asla yürüyemedim topalladım. Bir süre doktor doktor gezdikten sonra öğrendim ki kalça kemiklerimde kemik erimesi oluşmuş hamilelikten dolayı, ayrıca her iki kemikte de ödem birikmiş canım o kadar yandı ki ne bebeğime bakabildim ne ayağa kalkabildim 😓 doktor üzerine basmayacaksın dedi ve vitamin ilacı verdi emzirdiğini için başka bir şey kullanamıyorum. Aranızda benim gibi bir sıkıntı ile karşılaşan oldu mu? Ne kadar sürede nasıl iyileşti? Bitkisel bir tedavisi var mı? Yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkür ederim