Kızlar merhaba sizlere bir sorum olucak 9 ay önce doğum yaptım gögüslerim 75 80 arasındaydı hamileyken fazla büyüdüler sonra doğum yaptım bebeğim ilk iki ay az buz emdi sonra 1 ay filan makine ile sağdım sonra artık sütte gelmedi emmedide şu an 1 aydır gögüslerim aşşağa doğru indi resmen üstünde çatlaklar çok fazlalaştı ve içi boşaldı çok fazla yumuşaklaştı yani bu durumu yaşayan varmı aranızda bu geçici bir dönem olsun lütfen :( yaşım daha 30 bile değil bu şekilde olursa kendimi mutsuz hissedicem ve estetik yaptırmayı düşünücem bebeğim 3,4 yaşına geldiğinde bu arada egzersiz vs yapabildiğim kadar yaptım ama hiç bir sonuç yok sizlerinde aynı şey başınıza geldimi