Zamaneannesi Benimde kızım 3 aylık olucak dediğiniz gibi ne ağlar ne huysuzluk yapar. Özellikle gece uyandırmasam asla kendiliğinden uyanmaz zorla emzırıyorum geceleri :) Ama kilo alımı da gelişimi de önde gidiyor. O yüzden ağlamamasını kafanıza takmayın gelişimi iyiyse. Günlük çişli bez sayısından doyup doymadığını anlayabilirsiniz. Günde 6 7 tane çişli bez alıyorsanız,bebeğinizin çişi açık renkli berraksa bebeğiniz doyuyor demekmiş. Bende bu şekilde takip ediyorum. Sağlıkla büyütün bebeğinizi 🙏🏻🐣