Elif_ ilaç kullanmamanızı anlıyorum ama eğer doktor güvenilirse lütfen ilacı verin. Şu sıralar daha büyük bir hastalık geçirmesin. yapabileceğiniz şeyler elbette var: ( ilacını da verin tabi)
1) Emzirdiğiniz için siz eczaneden c vitamini alın 1000’lik ve günde 3 kere için bebeğinizin hastalıgı gecene kadar. 2) gün içinde evi sık havalandırın. 3) bebeğinizin odası/eviniz çok sıcak olmasın 22 derece ve nem değeri %50-60 arasında olmalı. 4) Burnuna her emzirme öncesi serum fizyolojik damlatın ( ekonomik olması açısından serum alıp damlatabilirsiniz ama steril damlalık ile damlatın) her seferinde çekmeyin rahatsız olur, sabah öğle akşam çekersiniz ki rahat emsin ve hastalık geçsin. 5) Bu çok önemli, zararı yok ancak dikkatli uygulayın. 1-2 diş sarımsağı püre haline getirin ( yerli sarımsak olacak çin değil) 2 yemek k. doğal zeytinyağında 4 saat bekleteceksiniz. Sonra karışımın sadece yağ kısmını önce kendi el bileğinizin içinde deneyin ( alerji testi) tahriş olursa bebeğe denemeyin. Eğer birşey olmazsa bebeğinizin ayak tabanlarına 4 saatte bir sürün.( tarifin orjinali instagramda glutensizdunyacom adresinde sarımsaklı zeytinyağı diye var) Balgamını attıgı gibi enfeksiyona da iyi gelecektir. Çok ince eğimli yatırın( battaniyenin tek katı kadar yükseklik rahat nefes almasını sağlar) 6) soğuk sıkım çörek otu yağı sadece 1 damla göğsüne sürebilirsiniz( göğsüne sürdüğünüzde sırtına sürmeyin, bir gün sırtına bir gün göğsüne ve sadece 1 damla. ( zadevital vb. güvenilir marka olsun)
Mümkünse bol bol emzirin, siz ıhlamur için bebeğe de faydası olur sütünüzden alır. Yıkamaya çekinmeyin,hasta bebeklere yıkanmak iyi gelecektir, uygun sıcaklık oluşturup ( banyo sıcaklıgı 27-28, banyo suyu sıcaklıgı 40 derece)
Geçmiş olsun.