Esma4242 kesinlikle öyle biz bu gecede 3-5 nöbetteydik mesela ama sakin olmaya kararlıdım 5 bucuga kadar sabırla bekledim ama gözüm kapanıo artık tam uykusu geldi emzirip uyutayım dedim kucagıma almamla kustu yavrum bi üzüldüm sonra derdi varmış çocugun sonrası vicdan azabı 😥