Sibelll herkes başkaya şeye alıştırmış işte bişekilde ☺️ Biraz sabır lazım bizlere galiba 🙄ama sizin odası ısınmıyosa riske atmayın bnce sıcak odada kendi kendine uyumayı öğretseniz daha iyi olur yaza alışır odasına minik, hasta etmeyelim şimdi çocuğu uyku düzeni vercez diye ☺️