Minikkizimmm son kürtajımda enfeksiyon kapmışım. Çok ağır tedaviler gördüm hastanelerde yattım bütün organlarım iltihap kaplamıştı çünkü param yok diye çok boktan bir hastanede kürtaj olmuştum. Hatta o kadar parasızdımki kürtaja giderken bankayı arayıp esnek hesap açtırıp ordan para çekmiştim ve o ucuz hastane ve doktor beni mahfetmişti. 1 yıl sonra hamile kaldım Aralıktads doğum yaptım. şimdi 4.5 aylık Bebeğim var çok şükür. Durumumda düzeldi,toparladım. Çok ağladım çok üzüntüler yaşadım ama rabbim yardım etti doğruldum. İnş herkese yardım eder, herkesin duasını kabul eder rabbim