Sultan03 canım benim tek çarem doğum yaptığım günden itibaren TAHİNİN üzerine sızan yağını sürmek 1 hafta sonra da bıraktım sürmeyi şükür bişey olmadı ilk doğumumda 25 gün ağlayarak emzirmiştim kremi her seferinde silmen gerekir bunu yuvarlak makyaj pamuğu ile sür her emzirmeden sonra gör bak hiç bişey kalmaz emzirirken silmene de gerek yok
Bebek emmeden hemen önce de makyaj pamuğu ile karbonatlı su ile silerim ki bebeğin ağzı aft olmasın onun ağız içine de bakım yapsın hem de göğsüm dezenfekte olsun diye
Birde göğsün nemli kalmasın kuru olsun her zaman