yellowmom8 Kızlar bebeğim normalde 12,5 gibi yatar uyur 6 ya kadar uyanmazdi 6 da emip tekrar uyurdu Bir iki haftadır özellikle iki gecedir saat başı uyanıp emmek veya emzik istiyo beşiğinde yatmiyo bide sağa sola kıvrılıp duruyor sabaha kadar boyleyiz şimdide uyuyo doymuyomu acaba sutumde var gibi ama bilmiyorum 😣
Alyaninannesii yellowmom8 gaz büyük ihtimal öyle kıvranıyor ki top şeklinde oluyor artık. Gece bebe yağıyla gobisine masaj yaptım 10 15 dk anca rahatladı yavrucak 😑
yellowmom8 [silindi] 3 ay 16 günlük canım gaz zamanlarimiz coktan geçti çok şükür kıvrılıyor derken dönmeye çalışıyor anlamında söyledim
yellowmom8 Alyaninannesii gazı olduğu zamanlarda oldu canım biliyorum 3 ay 16 günlük oldu bir aydır gaz sıkıntımız yok bizimkisi tos top değilde sağa sola dönmeye çalışıyor hatta dönüyor bile uykusunda bile böyle çok hareketli
[silindi] yellowmom8 benim oğlumda 3,5 aylık geçen 2 gece üstüste her saat başı uyandı emdi sebepsiz yere. Arada olabilio demeli böyle
Musmus Bazı bebekler var dört aya girerken olur daha iyi gunleriniz ☺sağlıklı olsunda tüm bebesiler ama dört ay atak ayimis benim oglumda yirmi gün sürmüştü.