Seymaidis 52 günlük bebeğim var. Emzirmek için 2 saatte bir eğer kendi uyanmazsa ben uyandırıp emziriyorum. Bazen çok zor emiyor hatta 3 saati buluyor. Normal mi ?
Nurhanalp Seymaidis canım ben ilk ay kontrolunde doktorum daha uyandırıp emzırme gecelerı kendi uyanınca emzır demişti ve olede yaptım şuan 4-3 saat kesıntısız uyuyor acıkınca uyanıyor emzırıp gerı uyutuyorum . İlk zamanlar alrm kuruyordum ıkı saatte uyanıp emzırıyordum .
Woody Seymaidis 15 günden sonra doktorum kendi uyanır sen uyandırma artık dedi. 4 saati aşarsa ancak uyandır dedi
1anne1yavru Seymaidis 1 aydan sonra kilo alımı güzel se geceleri 3 saate bir beslemek normal diyor emzirme danışmanları
TalentedMom Seymaidis normal bir sıkıntı yok sağlık bakanlığı 3 saate kadar normal demiş bana da ebe demişti
Seymaidis 1anne1yavru bu hafta anca gidebileceğim kontrole. Virüsten dolayı :( ama sağlık ocağında bir aylık aşısını yaptırırken kilo alımı normaldi.