Hamile kalınca aylarca hasta olmuyoruz. Hormonlarımız çok artıyor vücudumuz çok değişiyor ve doğumdan sonra vücut afallıyor. Kendine gelmeye çalışırken böyle şeyler olması normaldir endişelenme. Ben düğünümün olduğu ay heycan ve stresten 1 ayda 4 defa hastalanmıştım ay bitmişti resmen 😂😂😂