Htcygz 2 aylık bebeğim nerdeyse her gün büyük tuvaletini yapıyordu. Üçtür bir haftayı geçiyor yapamıypr. Zeytinyağı içirip uyardık öyle yaptı en son ama buna alıştırmak istemiyorum ne yapabilirim
Sadiyealp Htcygz maflor bağırsK düzenleyici kesinlikle oğlum 4 ay kendisi doğrı düzgün yapmdı ben kulak çöpüyle uyardım hep bu damlayı aldık diğer güm bi yapmaya başladı 15 gündür kendisi rahatca yapıyı 7 aylık bu arada
Cigdemcey Htcygz benimde o dönem öyleydi canım gazdan catlak olmuş anüsünde o yğzden yapmak istemiyormuş öyle dedi doktor şimdi 4 aylık3 günde bir yapıyor
Askvebebek Htcygz aktardan rezene al demle her gün içir . Ben dogdugundan beri yapıyorum kabızdık bizde . Suan 8 aylık ve devam rezeneye içmediği zaman kaka yapamaıyo
Berenkeremannssi Soguk pres çörek otu yağı iç eğer emziriyorsan yemene dikkat et Türk kahvesi bağırsak çalıştıran gıdalar tüket bize çörek otu yağı iii geldi
Hindistancevizim Htcygz canim benimde 1 hafta yapamadi kakasini tatli kasigiyla zeytinyagi icirdim hemen icini bosaltti rahatladi yavrucuk.Ama şunuda dene kesin ise yariyor yani eline bolca zeytinyagini sur sonra bebeginin karnina saat yonunde hareketlerle masaj yap bi sure sonra banyo yaptir ins eder.
SeluNa Ah ah bizde 1 aylığız bizde de aynı sorun var, emzirme artı mama veriyorum, 3. mama değiştirişimiz, benim yavrum da 3 günde bir zar zor yapıyor ağlaya sızlaya. Umarım mamadan kaynaklıdır da artık çözülür 😔
Busraae Htcygz canım yarım çay bardagı kaynamıs suya 2 tatlı kaşığı nane koy demlensin 10dk falan demlendikten sonra bebegine 2-3 çay kasıgı içir bir iki saate faydasını görürsün bizede bi hemşire önermişti 2 aylıkken bizde sıkıntı yasadık suan 3 bucuk aylıgız düzene girdi
littleprincemom Htcygz zeytinyağı kaka yaptırmaz yumuşatır.. bize doktorumuz hergun 4cay kaşığı verebilirsin dedi her öğünde bir çay kaşığı olarak ama 4 çok oluyor bize 2 yetiyor
Bsra89 Htcygz merhaba 10 Güne kadar normal diyor doktorlar . Benim kızımda yapmiyordu bir haftadan fazla . Doktorumuz hergun bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsiniz demişti .
elif-emirinannesi Htcygz benim kızda öyle idi bazen 15 gün yapmazdı. Yapmadığım yöntem kalmadı doktorlar da normal dedi sonra zamanla düzene girdi. Gazlı olduğu için daha zorluyordu beni. İnşaallah senin bebiş düzelir
Bebeksi Htcygz kuzum benim bebeğimde ozamanlar ağar kabız oldu fitil yapmak icim el vermedi kas katı kesiliyordu vala herkes olmaz etmez dedi ben kendi bildiğimi okudum sıcağa yakın ılık kayisi hoşafı icirdim 30 ml iki kez gunde sonrasi coooort o nasıl bi rahatlama cok verme sakın karnı ağrır kuzum içir ve sabret bekle