Kubraerdal Kızlar Biraz ayıp olacak ama doktora gidemiyoruz malum sormak istedim 2 buçuk Ay oldu sezeryan doğum yapalı yeşil kötü kokulu akıntım var enfeksiyon mu var acaba yaşayan varmı
mutlulukkutusu Kubraerdal bol su iç doktora gidiceğin süre zarfında. eğer gidemiceksende soğanın kabuğunu soy canım, su koy kaynat, o suyu iç. enfeksiyonu tamamrn söküyor. saraçoğlunun kürlerinden bakabilirsin. rahmi temizliyor
IrmakAliKerim Kubraerdal canım 4 gün önce sezeryan oldum kötü kokulu akıntın olursa enfeksiyondur hemen gel demişti