Canım anneler merhaba. Oğlum, yaklaşık 1-1,5 aydır sanki sesimiz kısıkken farklı bi ses çıkararak hapşırırız ya öyle bi sesle hapşırıyor. Başlarda çok çığlık atmasına bağlıyordum. Ama aynı hapşırma sesi devam ediyor. Sanki konuşsa sesi çatallı ve kısık çıkacakmış gibi. 4 ay 10 günlüğüz. Çok fazla çığlık atıyor gün içinde. Engelleyemiyoruz da kolay kolay. Acaba bu yüzden sesi mi kısıldı? Nasıl müdahale etmek gerekir, daha çok küçük ve doktora da gidemiyoruz. Benzer durumu yaşayan var mı?